Ajuda. Lliurar una memòria

Passos necessaris

El procés lliurar una memòria d’impacte d’un esdeveniment consta dels següents passos:

Opció codi d’aplicació

  1. Heu rebut per correu electrònic un missatge amb un codi identificatiu de l’edició.
  2. Recopilar la informació de l’edició rellevant i accedir a aquesta adreça /memories/lliurar/
  3. Indiqueu el codi rebut i accedireu al formulari on completar les dades.
  4. Si es desa en mode esborrany es pot repetir el procés tantes vegades com calgui fins a completar tota la informació.
  5. Un cop completat es prem sobre confirmar dades i quedarà registrat en ferm.

Opció obrint sessión com a usuari

  1. Accedir a l’opció del menú principal Memories -> lliurar una memòria
  2. Es mostra un llistat de totes les edicions assignades al vostre usuari per poder-les completar. Heu de seleccionar l’edició que correspongui.
  3. Completar el formulari. És possible treballar l’edició en més d’una sessió sempre que feu clic sobre desar esborrany. Així estarà disponible tantes vegades com calgui fins a completar-ho.
  4. Un cop acabat polsar sobre el botó confirmar i quedarà registrat en ferm.

Un cop lliurada la memòria, el personal tècnic responsable rebrà un avís i podrà comprovar les dades introduïdes

Estructura del document de memòria d’IMPACTE

El document consta dels següents apartats:

  • Participació: Recull totes les dades sobre la participació rebuda. Veuràs que a més de les dades generals o consolidades es pregunta per la segmentació en homes, dones, edat i altres característiques.
  • Assistència: Igualment es sol·liciten les dades d’assistència, tant la previsió realitzada com el total d’assistents rebuts. Qualsevol dada que consideris rellevant sobre l’assistència que pugui ajudar a enfortir les dades d’impacte o millorar posteriors edicions les pots descriure en l’apartat de text lliure.
  • Gestió ambiental: La previsió i la gestió sobre l’impacte ambiental és important i cal descriure aquells elements i circumstàncies rellevants. Fonamentalment es fa una enumeració dels casos en els que l’edició pot haver requerit realitzar alguna gestió.
  • Comunicació: Aquí és possible destacar la difusió que s’ha fet de l’esdeveniment, relacionat amb l’àmbit geogràfic, els mitjans, premsa, Internet, xarxes socials, entre d’altres.
  • Social: Descriu l’impacte en els diferents col·lectius socials en què incideix l’esdeveniment i el retorn estimat que ha suposat. Si s’ha rebut ajuda de voluntaris i com s’han gestionat. Temps invertit per aquestes persones, edat, gènere, entre d’altres.
  • Econòmic: Indicadors sobre l’impacte econòmic, pressupost estimat i despeses realitzades.

Tornar »